Dessa jävla flugor !

Sofie är förälder till Vilma men också änglaförälder till Victor . Han dog i cancer innan han blivit ett år . Jag har följt denna bloggen ända sedan han föddes och även läst boken som hon skrivit om kampen om hennes sons liv . Då och då går jag in och kikar på hennes blogg ( www.denstarkastestjarnan.blogg.se ) och härom dagen när jag var inne på hennes blogg läste jag bl.a. detta : "Blev försesten så jävla irriterad på våra flugor i går kväll. De satte sig i ansiktet, överallt på kroppen och surrade i öronen tills man blev knäppBestämde mig då för att sätta ut dem på blocket. Hoppas någon vill ha skiten tänkte jag, och vips så hade jag 45!! nya mail från intressenter i morse. Ha ha, kul att folk har humor =)" . Annonsen hittar du > HÄR < ! 

Detta kallar jag för humor ! Med tanke på att vi har miljontalsflugor här så hade det varit en lättnad om någon var spekulant , jag skulle till och med kunna gå så långt att jag ger bort de ! De är betydligt mer i vägen och irriterande än vad de gör nytta :) Roligt att folk har lite humor , det behövs emellanåt i vardagen ! 

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0