2011 - nytt år , nya möjligheter !

Lite sent sammanfattar jag år 2010 . Anledningen är att jag har varit med Sebastian ! Men som man brukar säga - bättre sen än aldrig :)

2010 har passerat i en rasande fart . Sammanfattat har det varit ett bra år :) Skulle jag nämna allt som varit bra i år skulle det bli en novell på hur många sidor som helst så jag skriver ner tre :

- Den 15 juli firade Sebastian och jag 1 år .
- Den 14 september var vi och kollade på vår framtida lägenhet .
- Den 14 december tog jag körkort .


År 2010 har varit ett bra år . 2011 har jag höga förväntningar på :

- I februari får Sebastian nycklarna till lägenheten .
- I juni tar jag studenten .
- Strax efter det lämnar jag tryggheten här hemma och blir sambo med Sebbe i Jönköping .
- Vi firar vår två års dag
.
- Till hösten börjar jag förhoppningsvis på högskolan .

Utöver detta skulle jag även vilja åka utomlands till sommaren . Dra iväg till något varmt land någonstans men vi får se hur långt ekonomin räcker till :)

Detta året ska jag försöka ta vara på stunden och tänka positivt ! Allt kan förändras på en sekund - det har jag fått bekräftat de senaste dagarna då livet har varit mer eller mindre en berg -och dalbana för mig .
Jag har lovat mig själv att inte lägga energi på de personer som man inte får något tillbaka av . Jag ska se till att detta blir ett bra år - både för mig men också för mina nära och kära ! Det är det viktigaste för mig ♥

Ps. Bilder från nyår och annat kommer i ett annat inlägg .


Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0