Bortsprungna prylar !

Det är redan torsdag idag . Idrotten var inställd idag så jag åkte hem tidigare och gick direkt till banken för möte då jag hade som ärende att skaffa internet - bank , VISA - kort m.m . När jag kom hem satte jag i gång med storstädningen så nu är det klinande rent förutom golven , de tar vi oss an på lördag ! Visserligen ska jag jobba men det ska inte de andra i min familj ;) Vi får väll se hur mycket som är gjort när jag kommer hem på lördag .

Efter att jag dammtorkat mitt rum ställde jag fram mina "vanliga" saker så nu är mitt rum sig självt igen , nästan i alla fall . . Nu kan jag inte hitta vissa saker , jag har letat på de flesta tänkbara ställen . . Frågan är vad de kan ha gått och gömt sig ? :o

Jag har läst ut "Flugornas Herre" , engelskan är gjord och möte är gjort :) Känns skönt att kunna lägga det bakom mig ! Nu är det inte riktigt lika mycket alla hålla reda på i mitt lilla huvud . . . Resten av kvällen består av att försöka klura ut var min saker har tagit vägen och klockan åtta är det handboll som gäller :) Sverige möter Polen och jag ska sitta bänkad framför tv:n !

Ha en fin torsdagskväll :)


Ditt Ord :)
Postat av: Lovisa

"klinande rent"... vad är det för ord? Blandning mellan skinande rent och kliniskt rent? :)

2011-01-20 @ 18:50:58
URL: http://lovisa-sofia.blogspot.com/
Postat av: Emma Rosell

klinande rent? Vad? Haha...

2011-01-20 @ 21:15:13
URL: http://emmarosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0