Detaljerad beskrivning av min dag och helgplaner !

Idag provade jag mitt VISA - kort i automaten och det fungerade fin fint :) Nu har jag sagt farväl till mig gamla kort , klippt det i fyra delar och slängt det i papperskorgen . Det var ungefär det kortet var värt !

Dagen började i stress . . Jag fick för mig att jag skulle åka hemifrån vid 9.30 imorses vilket jag kom på 30 min innan att jag inte skulle . Lektionen börjar då så det blev stress till skolan , kom även några minuter sent vilket inte är okej ! Jag skyller på att jag inte är van vid att börja då ;) Redovisningen som vi hade idag gick dock över förväntan så efter det kändes det genast bättre :)
Idag har jag varit duktig . Väldigt duktig faktiskt . När jag kom hem satte jag på tvättmaskinen och diskmaskinen . Medan de höll på och leva rövare tog jag en svängom med dammsugaren och dammsuga av hela huset . Mitt i allt kom jag på att jag glömt åka ner till banken ( som jag skulle gjort när jag kom från skolan , vilket jag glömde av ) så jag hoppar in i bilen och åker ner och hann precis ner innan de stängde . . . Puh ! Dock så lyckades inte mitt problem lösas så jag fick åka hem och några timmar senare ringde de upp mig :) Jag har nämligen fått in över 1000 spänn extra på mitt konto som jag inte har en aning om vad det kommer ifrån men det visade sig tillslut att det var från matersättning från kommunen . . .

Tog lite bilder då jag var färdig tidigt imorses ( vilket jag egentligen inte alls var men det framkom senare ) men de kommer upp en annan dag . Bloggen får se lite tråkig ut så länge :)
Nu ska jag käka och sedan ska jag kolla på Sveriges Värsta Bilförare !

Ha en fin helg gott folk och trevlig helg en dag för tidigt !

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0