Fredag

Sitter här och väntar på att Elin ska anlända ! :) Idag ska vi ta tag i vårt projektarbete så vi kommer någonstans med det innan vi slutar skolan ;) Nä , riktigt så illa är det inte men vi ska jobba med det idag så vi känner att vi har kontroll på arbetet :) Förhoppningsvis blir det tid över till annat också eftersom att hon ska stanna här och käka ikväll :)

Har precis städat upp på mitt rum , den rena tvätten som skulle till sin plats och smutstvätten som skulle till tvättkorgen . Jag har även hunnit med att bädda rent sängen med rena lakan och dammsugat mitt rum och min madrass . Ibland är jag ganska duktig faktiskt :)

Pulkaåkningen igår var jätterolig . Vi hade med oss sopsäckar , tefat och pulkor :) Vissa av dem gick fortare än andra ;) Bilder finns på Sofies blogg !

På måndag börjar skolan - det ser jag inte framemot ! Då börjar det igen , inlämningar och prov som ska göras :( Det enda positiva är väll att man får lite rutiner på vardagen och att man får träffa de man inte träffat sen innan jul !

Nu hör jag att bilen rullar förbi huset , dax att gå ! Vi hörs :)

Tjing

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0