if only I had more money . . .

Förra inlägget var kanske inte helt nödvändigt men det var som sagt var meningen att jag skulle skriva ett längre inlägg men sen insåg jag ju att handbollen började så då blev det inte riktigt som jag tänkt mig från början ;)

Igår fick jag mitt VISA - kort så någon gång framöver ska jag se om det funkar så jag kan klippa isär det andra . Det är ju inte så roligt att klippa isär det först och sedan inse att det nya kortet inte funkar . Där har jag minsann tänkt till :)

Idag åkte jag hem med 12 - bussen hem . Gjorde lite mat och somna sedan till en bra stund . Välbehövligt efter gårdagens sena (sent för mig) hemkomst !

Jag har kommit in i den fasen igen då jag är helt tokig i inredningsdetaljer . Om jag hade varit lite mer insatt i hur man sätter ihop kollage och sådant hade jag givetvis kunnat göra det och visat lite saker men nu har jag inte den turen att kunna det så det blir inget med det . Kanske att jag slänger in några bilder någon gång när jag har tid men det får vi se ;) Har suttit och kollar runt lite på internet nu och hade jag bara haft lite mer pengar hade jag klickat hem lite idag kan jag ju säga ! Min tur kommer också !

Dåligt med bilder , jag vet men jag har inga inlagda på denna datorn tyvärr !

Ditt Ord :)
Postat av: Lovisa

Gött att du är smartare än mig i alla fall, men jag måste säga att det är väldigt rogivande att klippa kort... :)

2011-01-26 @ 21:54:04
URL: http://lovisa-sofia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0