Fredagkväll

Idag har jag varit mammas duktiga lilla flicka och städat hela huset . Igår gjorde jag dammtorkningen och idag tog jag golven ( plus dammtorka mitt rum som jag inte hann med igår ) . Mamma blev glatt överraskad när hon kom hem från tre - dagars - kursen :) I gengäld ville jag att hon skulle laga lite kläder åt mig vilket inte var svårt att få igenom ( nu låter det som att jag går runt i gamla trasor och inte har råd att köpa nya men så är inte fallet ! ) . Tro det eller ej ;)

Ikväll har pappa och jag varit på gubbdagis ( = Biltema ) . Bättre fredagssyssla finns det men det var mysigt att bara vara han och jag för en gångs skull :) 

Nu ska jag strax krypa under täcket och fortsätta läsa boken som jag påbörjade igår , imorgon ska jag upp tidigt , mer om det då !

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0