En man sitter hemma och kollar på sport på tv . .

En man sitter hemma och kollar på sport på tv när hans fru frågar :
- Kan du fixa lampa i hallen ?
Han tittar snett på henne och säger :
- Ser jag ut som en elektriker ?
- Men kan du fixa kylskåpsdörren då ?
- Ser jag ut som en kylskåpsmontör ?

- Men du kan väll åtminstone fixa trappsteget vid ytterdörren ?
Han svarar :
- Jag är fan inte snickare och fixar inga trappsteg ! Ser det ut som det står Järnia i pannan på mig eller ? Jag har fått nog ! Jag går till puben . .
Han går till puben och dricker några timmar och börjar få skuldkänslor och bestämmer sig för att gå hem igen och laga de trasiga sakern . . När han kommer hem märker han att trappsteget är lagat , lampan i hallen fungerar och att kylskåpsdörren är hel .
- Älskling , hur har det här gått till ?
- Tja , efter att du hade gått satte jag mig på trappan och grät lite . Just då passerade en ung man och frågade vad som var fel och jag sa som det var . Han erbjöd sig att fixa alla sakerna om jag antingen hade sex med honom eller bakade en kaka . .

- Jaha , sa mannen . Vad blev det för sorts kaka då ?
- Men hallå ? ! Ser jag ut som någon jävla konditor eller ?


Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0