Lyckad helg :)

Sitter framför tv:n och kollar på CSI Miami :)

Helgen har varit jättebra :) I fredags kom älsklingen som sagt till mig . Vi tog det allmänt lugnt och inledde lördagen med att tvätta bilarna ! När vi var klara med det var det i stort sett lunch och för min del packa det sista innan det var dags att göra oss i ordning inför kvällen som för övrigt blev väldigt lyckad . Go Carten gick väll inte jättebra för min del - men det var väldigt roligt :) Efter det åt vi på Oliven , som jag skrev i inlägget tidigare . Maten var jättegod och det var en mysig resaturang . Söndagen var lugn bestående av matlagning , fix och mys . Här kommer fyra bilder från lärdagskvällen ;


Full fart !





Prisutdelning


Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0