Måste bara berätta en sak . .

Nu måste mitt rum vara renast i stan , om du Dalstorp räknas som stad vilket jag tvivlar på !

Måste bara berätta en sak . . .
När jag dammtorkade innan med dammsugaren insåg jag att vår nya dammsugare inte räcker ända in i hörnet i mitt rum vilket jag påpekade med tanke på att den ska vara lika lång som våran förra som var tio meter . Pappa råkar höra detta och säger att han ska hjälpa mig och går ner till källaren . . Efter en stund kommer han upp igen och har med sig vår gamla dammsugarslang ! Jag hade förväntat mig att han skulle hämtat ett längre munstycke men icke då , pappa tyckte jag skulle ha en slang till på tio meter . . Kan ju berätta att den räckte :) Det roliga var att medan han hämtade vad jag trodde var ett munstycke hade jag redan dammtorkat med där med en trasa så jag fick snällt gå ner med slangen igen ! När jag sedan kommer upp på övervåningen igen blir jag attackerad med pennor och suddigum och jag behöver väll inte nämna att det var pappa som låg bakom kasten ?


Det roliga kanske inte framgår här men jag tyckte att det var lite roligt faktiskt och de som känner min pappa vet ju hur han är och är heller säkert inte förvånade ;)

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0