Soliga söndag !

Idag är hag på betydligt bättre humör , skönt det !

Idag är det söndag . Dock har jag ingen direkt söndagsångest . Jag har ju fortfarande praktik så denna ångest kommer inte komma förrän på onsdagkväll / torsdagmorgon och då är det ju knappt någon idé att ha ångest eftersom att det snart är helg igen ! Smart va ? ;) Sedan är ju vädret underbart också . Det är fint att solen skiner för då försvinner snön fortare och det betyder att det snart är vååååår ! Och hur underbart är det inte att det ska bli 10 plusgrader i veckan ? ! Nu har jag höga förväntningar på att det inte kommer komma mer snö innan tidigast november !

Jag ska packa det sista och mätta magen med något innan jag beger mig iväg mot storstan . Trevlig söndag på er :)


Ditt Ord :)
Postat av: Lovisa

November? Jag är nöjd om det inte kommer någon över huvud taget :)

2011-03-20 @ 12:47:18
URL: http://lovisa-sofia.blogspot.com/
Postat av: Sara

Sv ; haha jaa det är jag med iofs men det får tiiiidigast komma då ;)

2011-03-24 @ 19:49:40
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0