Underbara soliga lördag !

Man kan väll inte säga annat än att denna dag har varit fantastiskt fin . Bara att solen skiner är ju underbart !

På förmiddagen var jag ute och tvätta bilen så nu kan jag faktiskt säga att den är vit . Det är roligt när det syns att man har gjort något och det gjorde det idag vill jag lova ! När jag kom in hjälpte jag till med städningen här hemma så nu är allt rent och snyggt . Efter maten satte jag mig och börja plugga vilket jag fortfarande håller på med . Jag har visserligen gjort några avbrott men annars har jag varit rätt flitig i eftermiddag måste jag säga :) Senare ska jag försöka hinna med att packa inför Jkpg imorgon men först ska jag fortsätta skriva en stund till på idrottsinlämningen som ska in nu i veckan :) Det är ju dumt att avbryta detta nu när jag är så duktigt , man vet aldrig när min flitighet får för sig att återvända ;)


Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0