A greeting from crazy town.

Snäckan Sara frågade mig om jag ville göra om hennes bloggdesign lite, och eftersom jag är en ganska snäll varelse (och som dessutom inte har så mycket att göra på helgerna) så gjorde jag det. Jag får hoppas att hon blir nöjd nu bara. Passar också på att slänga upp ett litet inlägg från mig också, hihi.
För den som inte känner Sara så vill jag bara säga att hon är en väldigt fin människa som bryr sig mycket om andra, och som ställer upp. I alla fall upplever jag henne så. En bra tjej, helt enkelt. Heja Sara!




/lovisa (som låtsas att det inte står Sara här under)

Ditt Ord :)
Postat av: Lovisa

Jag är ganska bäst :)

2011-05-15 @ 12:22:28
URL: http://lovisafia.blogspot.com/
Postat av: Sara

Du är inte bara ganska bäst , utan jätte - fantastiskt asbäst ! :)



Ps, Tack för de fina orden :) Du är snäppet bättre än mig !

2011-05-15 @ 12:33:22
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0