Fredag kväll

Slutade 11.15 idag istället för 16.00 . Det tackar man inte nej till . Lämnade in datorn , uträttade ett ärende åt mamma på apoteket och åkte sedan hem . Väl hemma deckade jag framför tv:n i två timmar . Först framåt fyra , efter en välbehövande kopp kaffe , var jag hyfsat pigg igen . Innan vi åt var syrran och jag nere hos våra kusiner en sväng :) 

Imorgon blir det storstädning av mitt lilla rum . Farmor trodde jag städade mitt rum häromdagen när hon var här ( hon syftade på att det var så stökigt ! ) . Jag svarade att det var precis det jag inte hade gjort men att det var i stort behov av det , sedan började jag prata om något annat ;) 

Nu känns det att det inte är långt kvar i skolan . Idag hade vi de sista riktiga lektionerna . Både på gott och ont . På måndag ska vi hem till en lärare på frukostfika . På eftermiddagen ska vi hem till en annan lärare för att ha bokseminarium . Mysigt att inte vara i skolan jämt :) Tisdag ska vi till Holsljunga för att umgås . Onsdag ska jag prova ut balfrisyr ( bara det säger att det börjar närma sig ! ) . Torsdag - måndag är vi lediga och veckan därpå väntar både bal och student ! Kan knappt vänta :)

Nu tror jag minsann att jag ska hoppa in i duschen och sedan bänka mig framför tv:n resten av kvällen tillsammans med en cider :) Känner att huvudet inte riktigt är med mig dag . .

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0