i got a feeling

Veckan som gått har varit upp- och ner . Tyvärr kan man inte styra över vad man känner även fast man vill .

Elin sov här natten mellan lördag och söndag , snäll som hon är ! Tack kära du ♥

Jag kan inte låta bli att tänka på att det är den nionde idag , vilket innebär att det är fyra veckor kvar tills stundenten :) Det är helt galet att det är såpass snart !

Idag har de flesta i min klass spenderat dagen i Gränna samt en tur över till Visingsö :) Bilder kommer någon gång framöver ! Det var mysigt och vi hade väldigt tur med vädret . Stundtals kändes det som sommar , åh vad jag längtar dit :)

Om man kunde styra över sina känslor hade detta inte hänt </3


Ditt Ord :)
Postat av: J

Att älska någon är ett val man gör. Känslorna kommer alltid att gå upp och ner.

2011-05-10 @ 19:11:10
Postat av: Sara

Sv : Självklart gör man det . Men för mig ska man ha speciella känslor om man ska vara ihop :)

2011-05-10 @ 20:03:13
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0