Tuesday

Har precis kommit hem från en spännande fotbollsmatch . Tyvärr förlorade Dalstorp då de motståndarna gjorde ett ynka mål i sista minuten ! Men men :) Jag kan  i alla fall meddela att jag var inte mest upprörd över slutresultatet . . . Jag kan däremot konstatera att det var fruktansvärt kallt och blåsigt ute , vilket jag visserligen visste innan jag åkte men försökte då förtränga det ;) Bara tanken fick mig att rysa !

Dagen har förövrigt varit bra . Halva förmiddagen spenderade jag i skolan . Kan inte påstå att vi gjorde särskilt mycket . Att prata betyg i fem minuter samt svara på några frågor på två och en halv timme kallar inte jag att för vara aktiv ;) Vid elva åkte jag hem för att agera taxi åt pappa i Borås . Jag körde och han bjöd på fika , bra deal där ! Gipset är nu borta och när han stödjer på foten ser han ut att vara 30 år äldre , stackars människa !

Imorgon börjar jag inte förrän 11.40 , hur underbart är inte det då ? Ganska jävla mycket om du frågar mig :) Visserligen slutar jag fyra men det stör inte mig någonstans eftersom att det ändå bara är en halvdag !

Senare eller imorgon kommer det komma upp bild på en jättefin tavla :)

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0