Tentan

Tentan är nu över och jag är väldigt lättad , inte för att den gick bra , nejnej , utanför att den äntligen är avklarad . Skrivningen gick inte superdåligt ( hoppas jag ) men inte superbra heller ( tror jag ) så okej är min gissning ;) Sen jag kom hem har jag ätit och legat i soffan och kollat på tv med Tiger :) Jag tror han kände på sig att jag behövde mycket gos idag för så fort jag har lagt ifrån mig honom har han återvänt till min trygga famn , eller jag låg på sidan så snarare höft . Hur skön den nu kan vara att ligga på ;) Äntligen har jag fått honom att sova i min säng , han är som en liten bebis . Min bebis :)

Bussen var sen imorses vilket gjorde att jag även kom sent till tentan . När jag sedan var på väg till fots från bussen till skolan insåg jag att jag inte visste vart salen ligger . Jag hittade dock salen på första försöket , men jag var allt lite oroligt i hissen på väg upp till sjätte våningen . Huvudsaken är att det löste sig !

Kvällen spenderas hos syrran i Ulricehamn . Mamma och jag ska åka in med en bil till henne som hon ska låna så vi ska passa på att umgås och äta tillsammans :) Det lär bli tidigt i säng i kväll . Var uppe långt innan tuppen imorses vilket troligtvis kommer resultera i att jag är trött som en gnu ikväll . Imorgon väntar ytterligare en kursintroduktion och sedan är det full upp fram till jul . Här är det ingen vila och ingen ro ;)

Ha en fin onsdag !

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0