Helgen är på ingång

Det är fredag idag vilket innebär att helgen snart är kommen . Jag har inte riktigt fått den där fredagskänslan än men jag ska göra mitt allra bästa för att ändra på den saken . Just nu sitter jag återigen med avhandlingen i hopp om att få något gjort . Det går inte jättebra . Tv lockar mer än den borde och datorn använder jag , i de allra flesta fall , inte för att plugga . Nu har jag däremot fått ett ryck och kommit en bit men än är det låååångt kvar !

Min helg består av jobb , både imorgon och på söndag . Imorgon kväll kommer syrran hit och umgås då mamma och pappa ska iväg . Annars blir det en lugn helg , det tar på krafterna att jobba ;) Tanken slog mig tidigare i veckan att det snart är löning , vilket betyder att det är i slutet av månaden , vilket i sin tur betyder att vi snart går in i en ny , nämligen november ! Dagarna , veckorna och månaderna går så fort  och snart är advent och julstressen här i år igen :)

Jag är väldigt sugen på att fotografera så när jag kör fast i pluggandet igen tror jag minsann att jag tar en paus och går ut och knäpper lite fina foton ! 

Trevlig fredag på er :)

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0