Torsdagsmys

Sitter i soffan och äter pappas hemmapoppade popcorn . Det är något som bara pappa kan göra . Det var sjukt längesen ( kan inte ens komma på hur många år ( ? ) sedan det var sist ) ! När han väl slår på stort , ja då blir det väldigt gott ! Det är en trött Sara som sitter och knappar på tangenterna ikväll . Mina tider idag var 6.30 - 14.00 så jag var uppe innan tuppen idag . Trots att jag börjar tidigt ( de som känner mig vet att jag INTE är en morgonmänniska och har lätt för att bli gnällig när jag inte fått de timmars sömn som jag behöver ) går dagarna väldigt fort och det är såå roligt ! Sängen känns väldigt lockande kan jag säga men inte kan jag väll med att gå och lägga mig redan ?

Det är återigen torsdag vilket betyder att helgen snart är här . Jag går samma tider på VFU : n imorgon så även fast jag inte ska sova än så lär det inte bli en sen kväll i alla fall . Helgen ser ut att bli lugn men ändå innehållsrik . Imorgon kommer jag antagligen vara lika död som jag är ikväll så antingen somnar jag i soffan och är hyfsat pigg senare på kvällen eller så somnar jag jättetidigt ;) Hur det blir återstår att se ! På lördag ska pappa och jag byta däck på peggan ( det är pappa som har bestämt att det ska göras , jag är ungefär lika insatt i det som en påse skit ! ) . Vid halv fem ska vi befinna oss hos Bo och Erica för att pappa ska få en försenad födelsedagspresent , utöver den andra presenten som han fick :) Senare på kvällen ska jag troligtvis hämta min kära broder någonstans i Sverige , Månstad är en chansning ? Utöver detta ska jag sammanfatta ingervjuerna från min VFU och bara njuta av helgen ! 

Mycket babbel och svammel men det får det bli denna gången .

Ditt Ord :)
Postat av: L

Babbel och svammel, det låter som min melodi :)

2011-10-06 @ 20:19:50
URL: http://jagfinns.wordpress.com/
Postat av: Sara

Sv ; Det låter bra det ! ;)

2011-10-09 @ 17:26:10
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0