Full fart mot helgen

Imorgon är det fredag igen vilket betyder snart helg . Jag tycker denna veckan har gått i en rasande fart . Det är troligtvis inte för att jag har haft roligt utan för att jag har haft hemmastudier , både i tisdags och idag . Examinationsuppgiften som ska in imorgon är snart klar . Syrran var här en stund efter hon slutat jobbet och hjälpte mig ! Snäll syster :) Nu ska jag bara läsa igenom det en sista gång innan jag bestämmer mig för att den är helt klar . Imorgon har jag bara en föreläsning , 12.30 - 14.00 så det ska jag nog klara av . Sen tar jag återigen helg , vilket är underbart ! Det är extra underbart att jag kan lägga denna uppgiften bakom mig . Nu hoppas jag bara att jag blir godkänd :)

På lördag jobbar jag extra mellan 10 - 16 och sedan på kvällen ska jag gå spökrunda på Torpa Stenhus . På söndag ska jag på kalas hos kusinen Anna som fyllde år tidigare i veckan :) Så ser min helg ut i korta drag !

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0