Snart Helg

Helgen är snart här och jag är trött . Praktiken är toppen och jag trivs , både med personalen och barnen . Imorgon blir det jobb mellan 10 - 16 . Förutom det blir det en lugn helg :) Det känns som att jag behöver det . Har haft något varje helg nu . Visserligen har det inte varit särskillt tråkigt eller jobbigt men det tar ändå på krafterna att fara och flänga runt som jag har gjort . Jag önskar er alla en trevlig helg !


Ditt Ord :)
Postat av: Jennifer

Ingen ide och nämna något om Cluedo, Erik vann ju ;) om jag hade orkat hade jag tagit en gång till! :) jag tycker verkligen vi ska göra om detta! åh denna gången ska Erik inte få VINNA i Cluedo! haha

2011-10-03 @ 21:57:30
URL: http://jenniiiferberg.blogg.se/
Postat av: Sara

haha nää sant ;) Ja men det tar vi igen en annan kväll ! :) haha nej , han hade säkert bara tur !

2011-10-04 @ 21:57:15
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0