Melissa Horn

Idag har det varit en ganska lugn dag . Var med mamma på hennes träning ikväll , det är väll typ det jag har gjort . Har rensat och sorterat papper i garderoben också så nu ser det lite bättre ut än vad det gjorde innan . Sitter här med nackont , huvudvärk och näsan rinner . Febern vågar jag inte ens kolla . För vet man att man har feber så tycker man mycket mer synd om sig själv än om man inte vet något , därför kollar jag inte , haha ! Det man inte vet har man inte ont av ;) Jag behöver väll inte ens nämna att jag sitter här med mjukisbyxor , stickad tröja och halsduk ? 

Spotify har spelat Melissa Horns låtar hela eftermiddagen . Jag gillar hennes låtar , de är lugna vilket jag behövt då skallebank förföljt mig större delen av dagen . Förmiddagen spenderades i soffan invirad i en filt fram för CSI och Law & Order . Imorgon ska jag förbereda lite inför onsdagen , annars ska jag satsa på att krya på mig så jag inte missar första dagen på VFU:n , för det vore tråkigt . . .

Ditt Ord :)
Postat av: Emma Rosell

"nästan rinner" Hahahahhahah xD

2011-09-27 @ 07:07:16
URL: http://emmarosell.blogg.se/
Postat av: Sara

Vart då menar du ? ;)

2011-09-27 @ 19:58:33
URL: http://sararosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0