Påsk

Påsken närmar sig och högtiden kommer bjuda på mycket jobb för min del . Börjar med ett 9-19 pass imorgon , ledig fredag och jobbar lördag och söndag , klirr i kassan :) Påsken är inte så mycket att fira egentligen tycker jag . Det är skönt med lite extra ledigt och umgås med nära och kära ( om man inte jobbar då förstås , hehe ) . Mycket bilder har kommit upp det senaste , anledningen till det är att jag har använt kameran flitigt och genom bilder får ni istället se lite av det jag gjort de senaste veckorna . Givetvis kommer inte allt med , men allt är inte heller intressant :)

Jag har skickat in bildpapret idag som skulle in nästa vecka . Nu tar jag "ledigt" från pluggandet i påsk och kör igång igen nästa vecka . Det kommer bli långa , intensiva och jobbiga veckor framöver . Rapportskrivande ,  momentplaneringar , VFU - portfolio , tenta och VFU på det . Om jag känner mig själv rätt kommer jag sukta efter sommarlovet , med all rätt , det är ju faktiskt det enda lov vi har . Sorgligt men sant .

Nu ska jag plocka undan lite saker på mitt rum , sen ska jag vila upp mig inför morgondagens tio timmars - pass !

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0