Hektiskt liv

Oj , vad tiden springer iväg här . Regnet står som spön i backen utanför så idag har jag därför passat på att fixa lite inför skolan som början om ca. två veckor . Det har varit en lugn förmiddag , vaknade vid strax efter tio och efter det har det inte gått i många knop här hemma . Sen i fredags har det varit full fart i mitt liv . Jobb och konstgräsinvigning i fredags , jobb och den årliga Byafesten i lördags , söndagen var faktiskt lugn ( FÖR lugn om du frågar mig , tiden gick såååå långsamt ) , måndag bestod av jobb och derby mellan Dalstorps IF - Djurgårdens IF , igår var farmor och jag på Ge-kås sedan bar det av till Ulricehamn för att möta upp syrran och en tjej som gick hos samma dagmamma som vi . Det blev Ceasarsallad till kvällsmat , underbart god :) 

Ikväll ska vi åka till mormor och morfar för att fira mormor som fyller år idag så jag ska strax hoppa in i duschen :) Bilder kommer förhoppningsvis upp här någon dag framöver , både från fredagens konstgräsinvigning men också från det kommande kalaset !

Hoppas ni har en fin dag , trots att det regnar !

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0