Första Advent

Första advent är snart förbi och imorgon är det måndag och ny vecka igen .. Det är dock inte vilken vecka som helst utan den kommande veckan innehåller min tjugonde födelsedag :D Längtar som ett litet barn ! Så här mycket har jag nog inte längtat till julen och min födelsedag på flera år , jag vet att jag har skrivit det innan men det tål att upprepas , hihi ! 

Dagen har spenderas på jobbet där det var kallare än i en frys . Jag gick med dubbla fleecetröjor på mig ( ni som känner mig vet att jag är ganska varmblodig av mig och brukar oftast gå i t-shirt på jobbet , även vintertid ) . Dagen på ICA resulterade i en lite mer förkyld Sara , jag nyser , snorar och fryser om vartannat . Tror det beror på att det gick från nollgradigt till minus 10 på typ en natt , vad hände där ? Det är väll min vanliga tur att bli sjuk till min födelsedag . Ni minns väll för två år sedan (LÄNK) ? Jag hoppas dock att det stannar vid en vanlig simpel förkylning och så länge jag slipper halsont är jag nöjd ! Mysigt är det i alla fall när snön glittrar så fint , nästan som kristaller :)
 
Imorgon är det hemmastudier som gäller så jag ska försöka bli färdig med mitt paper , som ska in på onsdag , så jag slipper plugga på självaste födelsedagen ! :) Nu ska jag fortsätta se klart på Beck - filmen som går i kanal 4 nu ! Ha en fortsatt fin söndagskväll :)
 
 

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0