Fredagkväll igen

Veckan har gått fort och på tisdag är den sista dagen i skolan för detta året , sedan är det hemmastudier inför tentan som gäller... Men först är det jul och nyår som ska firas innan dessa bekymmer kommer att behövas tas itu med ;) Helgen blir lugn . Vi har storstädning här hemma denna veckan (det vill säga dammtorka, dammsuga och våttorka golven) så min dag har mestadels bestått av städning , mindre roligt men skönt att den stora julstädningen är klar för i år :) Synd bara att det inte håller i sig så länge , förstår inte hur det kan bli så dammigt och skitigt efter bara några dagar ?! Jaja , efter städningen skrev jag årets julkort som ska skickas iväg senast på söndag för att garanterat komma fram innan jul .

Julstämningen har tyvärr försvunnit lite men jag hoppas att den kommer tillbaka den kommande veckan när de sista förberedelserna ska göras som till exempel att klä granen , julpynta och sätta i nejlikor i apelsiner . Kan inte fatta att de är 10 dagar kvar till julafton , vart har detta året tagit vägen ? Det är helt sinnes !

Jag hoppas ni har en fin fredagkväll och en bra start på helgen :)

Instagrambild @rosellsara / Bilder från julkortskrivningen



Ditt Ord :)
Postat av: Emma

Åh, kan vi inte sätta nejlikor i apselsiner när vi har bakat pepparkakor?

Svar: Apselsiner ? Nej men sätta nejlikor i apelsiner kan vi göra ;)
S . Rosell .

2012-12-15 @ 10:35:38
URL: http://emmarosell.blogg.se
Postat av: Emma

Haha, det var ju det jag menade. Datorn har visst T9-funktion också ser jag... ;)

Svar: Haha skyll inte ifrån dig nu ;)
S . Rosell .

2012-12-15 @ 11:03:46
URL: http://emmarosell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0