För hela året har jag väntat på - juni , juli , augusti

Helgen är över och ny vecka har börjat igen . Jag åkte till syrran i fredags och stannade där tills igår . Vi har bland annat ätit på Bryggan , varit på Borås Djurpark , hälsat på vår gamla dagmamma och varit ute och gått :) Bilder från Djurparken kommer , när vet jag dock inte . Idag är det måndag och jag sitter fastklistrad vid datorn och Skilda Världar . Fick säsong fyra av Emma igår så jag har och göra de närmsta dagarna ;) Ska försöka slita mig snart för att göra lite nytta , men det tar emot . Hihi . Vi får väll se hur mycket jag har fått gjort när den här dagen är tillända ;)

Juni har även kommit . Om man ser till vädret så kan man inte tro att det är en sommarmånad . Det är kallt och ruskigt ute . Än har inte regnet kommit men jag tror bara att det är en tidsfråga . Trots det kassa vädret ute känns det ändå bra att juni äntligen har kommit . "För hela året har jag väntat på - juni , juli , augusti" stämmer faktiskt ganska bra in :)

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0