Fredag

Det är fredag idag vilket innebär helg :) Solen skiner och det är inte ett moln så långt ögat kan nå , bra start på helgen om ni frågar mig . Efter att jag slutat jobbet igår tittade jag in hos kusin Anna där Emma mötte upp . Efter gofika och en trevlig pratstund uträttade syrran och jag några ärenden innan vi åkte hem till henne för att få lite mat i magen . Efter det gick vi ner till bryggan och kollade på solnedgången . Tanken var att vi skulle köpa glass men vi ångrade oss när vi kände hur kyligt det hade blivit ute när solen var på väg ner så vi struntade i det . Det blev ganska många bilder tagna . De kommer komma upp lite allt eftersom :) Ikväll ska jag möta upp ett gäng tjejer från gymnasiet för mys och prat på Viskan . Förutom det kommer helgen bestå av fint häng med bland annat syrran , kommer nog bli en bra helg det här :)

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0