Sommarlov !

Äntligen har jag sommarlov ! Som jag har längtat efter detta . . . Aldrig tidigare har jag suktat så efter lov . Det kändes nu i slutet att vi varken haft höstlov , vinterlov , sportlov eller påsklov . Skickade in den sista uppgiften igår och det känns underbart :) 

Idag har jag spenderat förmiddagen med kameran , har tagit över 300 kort så jag hoppas att något av korten blev bra , haha :) Annars är det illa . . . I eftermiddag ska jag in till Borås ( som om jag inte har varit där mycket det senaste året , haha ) och lämna in min mobil på lagning förhoppningsvis . Ska även göra lite ärenden åt mamma samt kolla på skor :) Det blir nog en bra eftermiddag ! 

Tentan i måndags ska vi inte tala om . Jag är så sjukt besviken på mig själv . Jag är inställd på att få göra om minst en del ( totalt var det tre delar ) . Försöker dock inte att tänka på det nu , det som är gjort är ju gjort . Nu ska jag istället njuta av ledigheteninnan sommarjobbet drar igång om några veckor och vetskapen om att jag inte behöver plugga på vääääldigt länge .

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0