Söndagkväll

Helgen är snart över och imorgon börjar en ny vecka . Min helg har varit fin , jag har tagit det väldigt lugnt vilket har varit välbehövligt . I fredags somnade jag en stund när jag kom hem och efter det klippte jag gräset för att inte pappa fick igång den självgående gräsklipparen . Kvällen avslutades med grillning och hockeyvm . I lördags när jag vaknade hade pappa fått igång ElKlippo ( den självgående gräsklipparen ) och jag insåg då att fredagens arbete var en ganska onödigt insats ;) Under gårdagen hann jag med att förbereda en aktivitet som jag ska ha på min VFU - plats nästa vecka . Kvällen avslutades återigen med grillat och hockey . De senaste dagarna ( framför allt onsdag och torsdag ) har det varit kanonfint väder . Det får mig att tänka på sena sommarkvällar i en tunn klänning med personer man tycker om . Älskar känslan att veta att det är vår nu och att sommaren ligger precis framför fötterna , trots att vi säkerligen får vänta några veckor till :) Idag har jag gjort klart det jag påbörjade igår men också pluggat lite inför tentan . I pluggpauserna har jag redigerat bilder , fotoglädjen har återfunnit sig . Typiskt att jag har så mycket annat som ska göras nu . Farmor och farfar var här och fikade i eftermiddag också :)

Det är mindre än fyra veckor kvar tills jag har sommarlov , heeeelt underbart ! Tänk att jag snart har gått ett helt på högskolan , ETT HELT ÅR , kan ni fatta det ?! Det är inte klokt vad tiden har gått fort ! Men innan jag kan ta sommarlov med gott samvete ska jag avsluta min VFU , skriva klart VFU - portfolion , lämna in en sista version av observationsrapporten samt skriva en tenta på 11 hp . Så just för tillfället känns sommarlov gaaaanska långt bort !

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0