Underbara Värme

Sommaren har äntligen kommit . Det har varit några dagar fyllda med sol och värme , hur underbart är inte det ? :) Jag har försökt ta vara på dessa härliga dagar så gott jag har kunnat och vill verkligen inte att det ska bli sämre väder . Jag är för tillfället mitt uppe i sista slutspurten innan sommarlovet . Jag har sagt det innan men jag säger det igen , det är helt sjukt vad ett år har gått fort ! Ett år fyllt med glädje , förväntan , oro och nya lärdomar . Tentan är på måndag så min helg består mestadels av tentaplugg . Jag längtar bara dit så jag får den gjord någongång !

Idag var det dags för premiärdoppet i sjön också . Lite kallt i början men sen var jag i vattnet i 20-25 minuter . Det var ett kallt men svalkande första dopp :) Nu ska jag snart krypa ner här så jag inte sover bort hela dagen imorgon , inatt sov jag i 11 h så här gäller det att lägga sig innan solen gått ner om jag ska vakna tidigt ;) Jaja , sovmorgon är skönt det med !

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0