Fredagsmyyyyyyys

Äntligen är det fredag ! Det har varit en jobbig vecka och jag är väldigt glad att det är fredag idag . Idag har jag varit och klippt mig , körde lite våghalsigt och klippte av mig ca 1 dm samt klippte lugg . Det känns fortfarande lite ovant och inte riktigt mig men jag hoppas att det ändras . Sist trivdes jag toppenbra i det men det är å andra sidan sju - åtta år sedan . Vi får helt enkelt se huruvida jag trivs i det eller inte , i värsta fall får jag väll låta det växa ut och spara till långt hår igen :) 
 
Pappa har pokerkväll här ikväll och Erik är inte hemma . Det betyder att mamma och jag spenderar kvällen i tv - soffan . Det blir ingen supersen kväll för mig för imorgon väntas nämligen julhandling i Jönköping med mamma och syrran . Vill att det ska bli december och första advent nu så att jag kan sätta upp min nya adventsljusstake någon gång ...
 
Nu är middagen färdig . Flygande Jacob , sallad och blomkålsris står på menyn ikväll , mums :)

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0