Måndag igen

Nu är det måndag igen , veckorna rusar förbi och snart är oktober månad över också . Jag börjar få lite längtan till julen och att köpa julklappar . Men innan det är dags för all julstress ska jag fylla år . Det är inte så långt dit nu , tack och lov :) 
 
Helgen har varit fin men den har gått alldeles för fort som vanligt ! I fredags var vi hos farmor och farfar på middag . Fläskfilé med bacon i sås , potatisgratäng , sallad och färska frallor . Hur gott som helst :) Till kaffet bjöds det på två olika sorters kakor . 
Lördagen inleddes med jobb och på kvällen var det 20-års fest som stod på schemat som kanske slutade lite väl tidigt för min del men det var roligt så länge det varade :) Bilder kommer ..
Igår gjorde jag något som jag är ganska bra på , om ni frågar mig , nämligen att ta det lugnt . Var lite sliten efter lördagen så det enda vettiga jag gjorde igår var buggen , som vanligt avslutade min helg :) 

Idag pluggar jag hemma . Eller ja , jag är hemma i alla fall . Pluggar lite och fixar med en del andra saker som också ska göras :) Skönt att starta veckan på ett lugnt sätt ! 
 
Nu ska jag strax äta här och sedan fortsätta redigera lördagens bilder ! Hoppas ni haft en fin helg :)
 

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0