Long time - no seen

Oj , nu är det snart en månad sedan jag uppdaterade här . Först blev det ett ofrivilligt uppehåll då jag trodde att internet hade gått sönder och inväntade därför en ny router . När den väl damp ner i lådan klämde far ur sig att internet funkade hela tiden med internetkabel . Om jag ska vara helt ärlig så saknade jag faktiskt inte att sitta vid datorn , det är också anledningen till att jag inte uppdaterat de senaste två veckorna heller . Men nu tänkte jag ta tag i det här och visa er ett gäng instagrambilder som en sammanfattning från den senaste månaden :)

En bild från en prommis för ett tag sedan . Skulle vara hurtig och ta en morgonpromenad innan jobbet . Just denna morgon hade en kossa rymt från en hage som jag gick förbi och ko-rädd som jag är så hamnade jag i älgtornet bredvid hagen när kossan kom lite för nära . Fick ringa till pappa som åkte ifrån jobbet för att hjälpa mig !

Vyn när man går runt sjön här i Dalstorp .

En liten olycka hände sista veckan på jobbet . Lådan föll ur mina händer och krashlandade på golvet . 15 minuter senare tapade jag ut min tuggumin också , behöver jag säga att jag var glad när den dagen var över ? ;)

Kattmys när regnet har öst ner utanför .

Har köpt nya skor , dyra som skam men inser att de är värda varendra krona . De är så sköna ! På min premiärtur med mina nya dojjor visade sig en underbar regnbåge !

Mamma och jag tog en sväng i skogen en kväll . Vi hade inte höga förhoppningar innan vi satte oss på cyklarna till skogen och blev därför glatt överraskade när vi fick ihop till en halv ica-kasse med skogens guld :)

Sensommaren har verkligen visat sig från sin bästa sida . Underbart är ordet , jag som älskar solnedgångar :)

Den årliga byafesten arrangerades av oss i år . Som vanligt fanns de både barnvänliga snapsvisor och de mindre barnvänliga visorna . De sistnämnda plockades fram när alla barn gått hem ;) En lyckad kväll med trevligt sällskap med god mat och dryck !


 

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0