Stormen Sven

Den här Sven har allt ställt till det för oss ! Det började ju snöa redan igår när jag var påväg hem från Tranemo . I Tranemo var det snöblandat i luften men när jag kom närmare Dalstorp var det helt vitt på marken och det verkar som att det har hållit på hela natten . Vid 5.15 vaknade jag imorses av att hem-telefonen ringde . Pappa fick bege sig ut och jobba och efter det kunde inte jag somna om . Jag kan nu konstatera att jag hinner med mycket på en dag om jag går upp tidigt . Hittills har jag käkat frukost två gånger , kollat på julkalendern , pluggat en bra stund (började 6.15 imorses , det måste vara rekordtidigt!) samt utforskat kameran lite . 
 
Tanken var att jag skulle fara till Sätila om en kvart men på grund av snöovädret har jag fått skjuta lite på det . Om jag åker i eftermiddag eller imorgon får tiden utvisa . Det beror helt och hållet på vädret och Sven himself . 
 
Min födelsedag var föresten jättemysig i förrgår . Fick så många fina presenter som jag blev så nöjd med :) Tack alla ! Knäppte några bilder på blommorna och på en bok med fototips som jag fick i onsdags med de har jag inte lagt in i datorn än så så länge får det duga med en mobilbild på blommorna ;

Som vanligt är det inte den bästa kvalitéen men det är väll bättre än inget antar jag ;)
 

Ditt Ord :)
Postat av: MATILDA

fina blommor =)

Svar: Tack så mycket ! De är helt underbara :)
S . Rosell .

2013-12-06 @ 18:11:47
URL: http://matildays.forme.se
Postat av: Emma Rosell

Började DU plugga 06:15??? Känner jag dig rätt så hade du satt dig framför Full Frys eller något annat som man inte behöver koncentrera sig på för att orka se... Duktigt gjort ändå, må jag säga. Då blir mitt lärarhjärta lite extra stolt! :*

Svar: Haha , jag vet det är helt ofattbart ! Jag är själv fortfarande i chock ;) Tack , tror dock inte att detta kommer bli någon vana ... Jag var , om möjligt , ännu tröttare på fredagskvällen än vanligt ;)
S . Rosell .

2013-12-07 @ 10:42:23
URL: http://emmarosell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0