It's Friday My Friends

Det är redan två veckor sedan jag skrev här senast . Tiden går , som vanligt , väldigt fort . Denna veckan har jag varit inne i Borås alla dagar utom i måndags , då det var hemmastudier som gällde :) Idag har jag haft Mentorträff så jag var hemma vid halv fem och då var det bara hem och stoppa i sig en frukt för att sedan köra mor och far till Landvetter . De är i skrivande stund påväg till Thailand för att framförallt firas mammas kommande födelsedag , åh jag hoppas de får de underbart ! Flyget tar elva timmar så de beräknas vara framme vid halv nio imorgon bitti , svensk tid :) Jag måste faktiskt erkänna att jag är lite avundsjuk på de , det är nämligen ca 30-35 grader dagtid och det är inget jag hade tackat nej till i dagsläget . Jag menar , vädret kan ju vara något av det sämsta på bra länge : grått , blött och slaskigt ! Hoppas , hur som helst , att de får en rolig och minnesvärd resa tillsammans .
 
Mycket mer än skola och bilkörning Göteborg tur och retur är väll ungefär det jag har hunnit med idag . Imorgon bär det av till Ulricehamn för att sova hos syrran till söndag , sen är helgen slut igen och ny vecka väntar :) Trevlig helg !
 
Bilden är tagen idag i väntan på bussen ;) (Instagrambild: @rosellsara)

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0