Sista dagen på veckan

Idag är det återigen söndag och imorgon går vi in i en ny vecka igen :) Det går i en rasande fart , vi är redan inne i februari månad och nu börjar jag faktiskt längta lite till våren och solens varma strålar . Även helgen har gått fort ; buggen i fredags vart väldigt lyckad och jag ångrar inte att jag åkte dit . Jobbet igår gick som en dans och gårkvällen spenderades här hemma där det vart överraskningskalas för mamma som fyller 50 om några veckor . Totalt var vi nio stycken här hemma och jag tror att mamma vart både överraskad och glad , precis enligt våra planer då alltså :) Idag är trötthet det enda jag känner , förstår inte varför , troligtvis har jag sovit alldeles för gott och länge inatt ! Dagen går alltså i lugnets tecken , precis som söndagar ska vara enligt mig . Hoppas kaffe , som ska drickas om en stund , gör sin del i det här och att jag förhoppningsvis är lite piggare för ikväll vankas det bugg igen , tredje gången på fyra dagar :)

Instagrambilder (@rosellsara) från helgen ;



Det bjöds på exotisk bricka , potatissalld , både hårt och mjukt bröd och dryck , smaskens !

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0