Friday again

Tentan är äntligen över , dessvärre lär jag få göra om åtminstone en del , but hey , det är faktiskt inte hela världen även fast det känns så vissa stunder ! Nu ser jag framemot fyra lediga dagar innan nästa kurs börjar vilket i sin tur betyder att jag går in på min fjärde termin på Högskolan , helt sinnes !

Idag hade jag sett framemot att sova läääänge , vaknade strax innan nio så det är väll helt okej . Jag har alltså varit vaken i lite mer än tre och en halv timme och jag börjar reeedan bli rastlös , jag vet inte vad jag ska göra utan går mest omkring här i huset och väntar på att mamma ska komma hem . Egentligen har jag en del saker jag skulle behöva göra men har liksom inget lust till det . Det är med andra ord lite dubbla känslor här hemma ; jag tycker att jag förtjänar att bara gå hemma en dag utan att göra någonting samtidigt som jag blir så jäkla rastlös , i-landsproblem på hög nivå ;)
 
Ikväll ska jag i alla fall på bio - Wallander - Den orolige mannen . Visste inte förrän igår kväll att det över huvud taget gick en Wallander - film på bio men eftersom att det är my cup of tea så ser jag framemot det väldigt mycket . Förhoppningsvis ska min kära vän och jag äta före , antingen hemma eller ute på restaurang , det återstår att se :)

Resten av helgen ser ut att bli lugn , vi får väll se om jag hittar någon slags motivation till att ta tag i lite rensning här hemma , annars låter jag det vara med gott samvete :) På söndag börjar buggkursen igen och denna terminen är det dags för Steg 2 vilket ska bli spännande !
 
Annars då ? Jo , jag tränar och står i , när jag inte pluggar . Det är väll också ungefär det jag hinner med nu . Har kommit in en fas då jag tycker träningen är sååå rolig vilket gör att det inte alls känns tungt eller jobbigt att utföra det . Ett extra buggpass har även börjat förgylla mina torsdagar , att dans är så roligt hade jag aldrig trott för två år sedan !
 
Slänger in en bild på min mys - kisse som var så gosig i onsdags när jag egentligen var tvungen att plugga inför tentan men det är ju så svårt att avvisa honom när det bara är kärlek han vill ha .


Bilden är tagen från instagram ; @rosellsara

Ditt Ord :)
Postat av: Emma Rosell

Tänk om du hade lyssnat på din kloka syster för några år sedan - då hade du fått ytterligare några år av den kärlek dans faktiskt ger. <3

2013-01-18 @ 18:08:05
URL: http://emmarosell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0