Veckan i helhet

Veckan är nu halvvägs gången och precis som alltid så rusar veckorna förbi i en rasande fart . I måndags var jag inte hemma från skolan förrän 18.45 efter en dag i skogen plus kopierande av litteratur . Snällaste Mirjam ställde både med lån av bok men också med skjuts så imorgon är det jag som bjuder henne på lunch :) Igår var jag hemma och försökte läsa in litteraturen till morgondagens seminarium . Idag har jag hälsat på hos min VFU-plats , det blir nog bra det här :) Med mig hem fick jag Plupp , en docka som bor i en kåta i norra Sverige som har en förmåga att tala med djur . Ska använda mig av honom nästa vecka på min fältdag då jag ska prata om djur med barnen . 
 
Imorgon blir det en heldag i skolan 9-16 , sedan åker jag direkt och hämtar hem Peggan som är inne på verkstaden , åker hem och käkar lite snabbt innan jag far vidare till U-hamn för att bugga . På fredag ska jag fixa lite inför min fältdag och sedan ska jag återigen fara till Ulricehamn för att bugga , bra start på helgen med andra ord ! Lördag är det jobb som gäller mellan 10-16 och söndag är det återigen bugg . Mycket bugg med andra ord , inte mig emot :) Jag hoppas dock att det kan få mig på lite bättre humör , förstår inte varför jag varit så hänging och deppig (oj vad allvarligt det lät) de senaste dagarna . Antingen är det en förkylning på G eller också så är det bara vädret , jag hoppas och tror på det sistnämnda ! Oavsett vilket så hoppas jag att det snart går över för det är jobbigt att vara nere när man egentligen inte vet varför .

                                                                         Tänkvärt !                     Foto från instagram : @rosellsara

Ditt Ord :)
Postat av: Emma Rosell

Jag känner mig inte heller särskilt pigg. Förkylning har jag redan haft så vi säger att det beror på vädret. Regn, rusk och höst - typ. Inte sånt jag vill ha. Helst vår, sol och värme (men kan tänka mig lite snö, sol och minusgrader ett tag till också - det hör ändå januari och februari till). <3

Svar: Tror också att det beror på vädret , blir så mörkt när snön försvinner . Nu är vi inne i februari , vilket innebär att det inte är långt kvar till våren och värmen :) <3
S . Rosell .

2013-01-30 @ 21:03:10
URL: http://emmarosell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0