Home Sweet Home

Nu är jag hemma igen och hur skönt det än är att åka på semester så är det alltid en speciell känsla att komma hem och lägga sig i sin egna säng samt att slippa bo i en resväska :)

Inlägget som jag skrev i söndags vid 16.00-tiden verkar inte ha publicerats men vi har i alla fall haft en alldeles fantastisk resa med mycket sol och bad . Över 1300 bilder har tagits så jag har en del att visa , därför delar jag upp de i olika inlägg för att det ska bli någon slags struktur i bloggen ;) 
 
De första två bilderna är tagna när vi färjade över Helsingborg - Helsingör :


 
 Resten av bilderna kommer komma lite pö om pö då det , som sagt , är ganska många .

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0