Die Sonne Scheint

Vi har verkligen inte varit bortskämda med att solen skiner men jag tror minsann att det håller på och vända för nu har det varit ganska många soldagar den senaste tiden :) Jag klagar inte , tvärtom . Vårkänslorna blir allt tydligare och man kan inte bli annat än lycklig när man ser att snön , sakta men säkert , smälter bort .

Läser till seminariet här hemma idag , har läst igenom det en gång och tänkte att jag ska skumma igenom det en gång till innan seminariet imorgon . Ska även ta en svängom med dammsugaren här hemma och om det fina vädret håller i sig kanske det blir en promenad i eftermiddag . Sedan är det motionsbugg i morgon mellan 18-21 i vanlig ordning . 
 
Imorgon är det fredag och man kan inte annat än att bli lite lycklig i själen . Att det dessutom är bugg imorgon kväll också gör verkligen inte det hela sämre ! Älskar denna känslan när det snart är helg och solen strålar som om den inte har gjort annat :)
 
Hoppas ni får ett fint avslut på veckan och en bra start på helgen !


Instagram (@rosellsara) bild från mobilen . Trots att det inte är så bra kvalité på bilden tycker jag ändå att den förmedlar hur vacker solen faktiskt är !

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0