Kristi Himmelfärds Dag

Jobbade idag mellan 9.45-18.15 . Gick ganska fort faktiskt , trots att vi bara vara två stycken i butiken . Alltid skönt när jobbdagen paseras förbi smärtfritt :) Efter jobbet åker jag och hälsade på farmor och farfar och i skrivande stund sitter jag i soffan och slösurfar medan hockeyn är på i bakgrunden . Det går inge vidare för Sverige idag . Igår vann de med 5-1 mot Norge och nu i andra halvlek ligger de under med 3-0 mot Tjeckien .
 
Imorgon ska syrran och jag till Borås , shopping och växling av pengar står på schemat . Sedan bär det av till Sägernas Hus imorgon kväll . På lördag är det spelkväll i Hökerum och söndagen blir förhoppningsvis lugn ! Ser ut att bli en fin helg detta :) 

Trevlig helg allihopa !


Gjorde mig en välförtjänt piggelindrink efter dagens jobbande . Åh så god den var ! Och vilka sommarkänslor jag fick , underbart :)

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0