Fredag hela veckan

Veckan börjar lida mot sitt slut och jag har krupit upp i soffan . Dagarna går i en rasande fart och vi är redan inne i oktober . Idag är det den fjärde vilket innebär att det bara är två månader kvar till jag fyller år . Ännu sjukare är det att vi om två månader är inne i december , det känns för tillfället väldigt långt bort ! Men tiden går som sagt var fort och innan vi vet ordet av det har vi påbörjat ytterligare ett år . 2014 - helt galet !

Pappa har pokerkväll här hemma och mamma är iväg med jobbet denna helgen . Därför har jag lagat mat (Flygande Jacob, ris och grönsallad) (egentligen skulle vi haft vitlöksbröd till också men det låg snällt kvar på bänken även efter att vi ätit klart) åt gubbarna här hemma ikväll . Resterande av kvällen kommer att bli ganska lugn . Åker till M imorgon så påbörja packandet är väll en del av planen ikväll :) Helgen (och förhoppningsvis även måndag och tisdag) spenderas i Sätila .

Vilket väder vi haft denna veckan förresten ! Solen har visat sig från sin bästa sida (åtminstone på mornarna) vilket gör det lite lättare å gå upp :) Bilden nedan är tagen i torsdagsmorse här hemma . 

Dagen har varit pluggfri . Har istället spenderat den på Tattoo Söder i Ulricehamn och tillfört lite mer bläck på kroppen . Vad och vart visar jag i ett annat inlägg :)

 
 

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0