Finally

Äntligen är de tre individuella uppgifterna inlämnade och alla gruppuppgifter är färdiga vilket känns fantastiskt skönt :) Nu är det bara å ladda om till tentan nästa fredag men den känns just nu som en fis i rymden , trots att jag inte har kollat på litteraturen tills dess eller vet hur tentan är uppbyggd , men det löser sig som allt annat :) 

Helgen har varit fin . I fredags var syrran här och fredagsmyste och i lördags var M och jag bjudna till ett par gemensamma vänner där vi fick hemmagjorda hamburgare , mycket smarrigt ska ni veta ! 

Veckorna går i rasande fart och snart är det helg igen . Inte mig emot , den bjuder på en del trevligheter vilket gör att jag inte kommer hinna plugga särskilt mycket men känner att jag behöver någon pluggfri dag för att orka med resten . Till helgen vankas det både kalas och dop .

I eftermiddag åker jag till Sätila och stannar där till lördagförmiddag . Det ska bli skönt att komma hemifrån lite och slippa alla måsten :) 

Nu måste jag sätta fart här . Klockan 13.00 ska jag bland annat ha packat , käkat och skrivit ut en del av litteraturen till tentan (vilket tar sjukt lång tid eftersom att jag måste sätta i varje papper för sig , annars tar skrivaren alla papprena på en och samma gång) !

Ha en fortsatt fin vecka !

Instagrambild : @rosellsara
Hemmagjord hamburgare gjord på högrev med egengjord dressing tillsammans med sallad , gurka och tomat !

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0