Slappa dagar innan allvaret drar igång igen

Vädret fortsätter i samma andra, det regnar mest hela tiden och jag tror minsann att höstkänslan är här för att stanna. Det ryktas om att det ska bli varmare och finare väder imorgon och på onsdag, men det tror jag inte på förrän jag ser det ;)

Imorgon är det en vecka kvar till skolan börjar igen. Jag går mest hemma om dagarna utan att göra speciellt vettiga saker. Men det är väll det jag har tid för nu innan skolan drar igång, att inte göra någonting :) 

I lördags fick jag en lektion om bullbakning av mamma. Vi hann även med att baka bröd och bondkakor. Det är väll ungefär det vettiga som hag har åstakommit den sista veckan, hihi. Kanske inte riktigt. Men nästan.
 

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0