Personlig fotovägg

Sedan jag flyttade ner en våning har en av väggarna stått tomma. Först ville jag sätta upp ett väggord, men tiden gick och det blev helt enkelt inte av att jag tog mig tid att leta upp det så därför började jag spåna på en ny idé - nämligen en fotovägg på snöre. Jag har sett det på många sidor och blev sugen på att göra något liknande. Sagt och gjort, jag beställde hem nio instagramfoton från Printasquare på torsdagsmiddagen och på fredagen låg de i brevlådan. Efter att ha spikat i två spik i väggen och hängt ett snöre där emellan var det bara å sätta upp foton. Smidigt och lätt att byta ut foton sedan, lite därför jag beställde så få foton :)

Nöjd tjej :)

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0