Sommardag

Vilket fantastiskt väder vi har i nästan hela Sverige! I skuggan är det närmar 30 grader. Svalkande vindar och molntussar på himlen gör att det inte är outhärdligt att leva idag ;) Trots att jag har pluggat en del så har jag även hunnit sitta ute i solen och njutit i en stund också samtidigt som jag sprungit till och från tvättstugen.

Helgen tillbringas i Sätila. Kom hit igår och stannar till söndag. Helgen är ännu ett oskrivet blad, vi får helt enkelt se vad den har att bjuda på :)

Nu tänker jag lägga ner pluggandet för idag och istället ta en promenad och handla på vägen. Det vankas grillat till kvällen! Låter som det mullrar ute så bäst att sätta fart. Ha en fin helg allihopa!

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0