Augusti

Redan inne i augusti, semestern är över och första arbetsveckan är avklarad. Vi har lyckats fylla semesterdagarna med både planerade och oplanerade aktiviteter. Ystad, Malmö, Vimmerby och Mariannelund  är några ställen vi hunnit besöka. Jag har faktiskt bakat en del också, de flesta bakverken är dessvärre slut men det ser jag som att de var goda ;)
 
Lagom till semestern var slut kom även det fina vädret. Jag är dock inte bitter för jag får ju njuta av det fina vädret på jobbet! Skulle behöva gå igenom bilder från semester och långt innan det, men tills vidare får ni nöja er med bilder från instagram. 
 
Stannade till i Malmö påväg hem från Ystad.
Ystad bjöd på fint väder.
En kväll i en båt i Domsand.
En dag i Lysekil.
På väg till Mariannelund stannade vi till i Katthult.
Avslutade semester med Uport. Stiftelsen levererade. 
Återkommer förhoppningsvis med bilder från kameran framöver!

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0