Sommarvärme

Har börjat vänja mig vid min nya frisyr nu och än så länge trivs jag riktigt bra. Tids nog kommer jag troligtvis sakna mitt tjocka, långa hår men just nu trivs jag med det här.

Helt galet att vi redan är framme vid skolavslutningstider nu. På fredag får de flesta barn i kommunen sommarlov och mindre än två veckor kvar till midsommar. Vart tar tiden vägen? Känner att jag inte riktigt hänger med. Men om man ska se det från den positiva sidan så går jag snart på mitt livs första semester, den kanske blir tråkigt, trist eller alldeles underbar ;)

Dagen har bjudit på riktigt sommarväder, och det ser ut som att det kommer hålla i sig åtminstone till helgen. Kortet nedan tog jag på väg till jobbet imorse vid sju-tiden. Jag har sagt det innan, men det tål att sägas igen: Den här tiden på året är fantastisk med alla underbara färger. Kollar man på bilden nedan är det inte svårt att förstå att blått och grönt är mina favoritfärger!
 
 

Ditt Ord :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0