Vårruset

Igår deltog jag och sju kollegor i Vårruset för första gången.  Cirka 5000 kvinnor startade, hur många som kom i mål vet jag inte men jag anar att det var ungefär lika många som startade ;) Vid målgång fick man medalj och en liten goodiebag. fick dessutom hämta ut en picknickkorg full med godsaker som vi smaskade på när alla kommit i mål. Får jag bara med mig någon nästa år blir det troligtvis en repris för det var härligt stämning och en rolig (och nyttig) grej att göra tillsammans.
 
 
 
Trevlig helg!

Ditt Ord :)
Postat av: Emma Rosell

Jag följer gärna med nästa år. =)

Svar: Bra, då har jag någon frivillig ;)
S . Rosell .

2015-05-08 @ 18:02:55
URL: http://emmarosell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0